Մայրենի․ Նախագիծ՝ Իմ նախասիրությունը

Իմ նախասիրությունը

Սինքրոն լողը վերանվանվել է | ՄԱՄՈՒԼ.ամ - Նորություններ Հայաստանից, Արցախից  (Լեռնային Ղարաբաղ) և աշխարհից

Լող

Ես վաղուց հաախում եմ լողի։ Երբ, որ սովորեցի լողալ շատ հեշտ էր դա ինձ համար։ Լողը օկտակար է մարդու օրգանիզմ համար։

Գունավորել

Brandon - PR-ի անհայտ գույները

Ես շատ եմ սիրում գունավորորել։ Գունավորելը նույն նկարները չի։ Ես ունեմ մի նկար նրա անունը Երևան է նա ինձ մոտ կիսատ է։ Այդ աշխատանքը կարող եք տեսնել իմ ֆոտոպատկերներում։ Երբ ես գունավորում եմ ես պատկերացնում եմ տարբեր գույներ։

Շախմատ

Շախմատ - Վիքիպեդիա՝ ազատ հանրագիտարան

Ես արդեն երեք տարի հաճախում եմ շախմատի։ Հիմա մասնակցում եմ շախմատի մրցումնների հուսով եմ, որ կհաղթեմ։ Շախմատը ստեղծվել է Հնդկաստանում։ Հին ժամանակ շախմատը խաղում էին չորս հոգով գույները սև, սպիտակ, կաչնաչ և կարմիր։ Հիմա խաղում ենք երկու հոգով սև և սպիտակ։ Շատ եմ սիրում շախմատ խաղալ։

Hip Hop

Хип-хоп, уличные танцы, хип-хоп, хип-хоп, фотография, другие, хип-хоп png | PNGWing

Ես հաճախում եմ Hip Hop-ի։ Սիրում եմ պարել։ Hip Hop-ը զարգացնում է իմ մարմնի շարժը։ Խորուրդ կտամ սովորել Hip Hop։կի

 

Երևան նկար

Կիսատ է

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով