Ճամբարային Եկրորդ շաբաթ😊😊😊😊😊😊😊😊

Երկուշաբթի🐱👤

Սկսեց նոր շաբաթ///😁🤦 ես գնացի դպրոց։ Առավոտյան ես մասնակցեցի ընթանուր պարապունքին, որտեղ մենք պարումենք, երգումենք և մարզվում🎶🎶🎶🎶🤞😂😊Հետո Ընկեր Գոհարի հետ իրականացրեցինք նախագիծ

Լեզվային խաղեր

Լուծեցինք խաչ-բառ և մի քանի ուղղագրական բառեր սովորեցինք<ես կրկնեցի>😒😒😒😒😒😒😒😒🤣🤣🤣🤣

Մարմնակրթություն

Այսօր պետք է լիներ մարզական ստուգատես, սակայն  տղաները մասիկ չէին բերել/// այդ իսկ պաճառով ստուգատեսը հետաձքվեց։🤦👏👏👏👏👏👏👏👏👏Փոխարենը մենք  խաղացինք իմ սիրելի խաղը էստաֆետը և կատարեցինք նախավարժանք😊😊😊😊😁😁😁😁Խաղացինք ազգային խաղեր Ընկեր Սոնայի հետ

Պտտեցինք հոլ այդ խաղը ինձ շատ է դուր գալիս։😜😜😜😜🎉🎉🎉🤷🤷🤷🙌🙌🙌😗🎗

Երգի ժամին  ուսումնասիրել ենք ազգային նվագարանը ՝Փողային և հարվածային գործիքները։ Պետք է այդ գործիքների մասին փնտրեինք ինֆորմացիյա։😎😎😎🤓🤓🤓😍😍😍 փաստերը տեղադրում եմ հղումը՝ Փողային գործիքներ😐😐😐😐😐😐😐😐😐😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😶😶😶😶😶😶😶🤐🤐🤐🤐🤐😏😏😏😏😏

Երեքշաբթի

Հաջորդ առավոտ նորից սկսեցինք ընսանուր պարապունքից😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭Որից հետո կրկին պտտցեցին հոլ։

Մաթեմատիկա

Ստեղծեցինք Logo Ընկեր Գրետայի հետ դիջիթեքի համար։ Ստուգեցինք ինչքան ենք հիշում բազմապատկման աղյուսակը։ Ես ամեն ինչ հիշում էի։😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

Մարմնակրթություն

Բոլոր տղաները մասիկ չէին բերել դրա համար նորից մարզական ստուգատեսը չկատարեցինք։🎪🎪🎪🎪🎪🎪🎪🎪🎪🎪🎪🎪🎪🎪🎪🎪🎪Նորից մարզանք և իմ սիրելի էստաֆետը։

Կատարեցինք նախագիծ

Ընկեր Անիի հետ ուսումնասիրեցինք հայակական տարազը U_U U_U U_U U_U U_U U_U U_U U_U U_U U_U

Նաև մեզ հյուրնկալեցինք տարազագետներ մի մեծ մանիկենով վրան տարազ և պատմեցին տարազի մասին։👸👼🙏🤷🙆👩👩👩👩👩

Չորեքշաբթի, Հինգշաբթի, Ուրբաթ

Չորեքշաբթի, Հինգշաբթի, Ուրբաթ ես չգնացի դպրոց քանի, որ ճամփորդել էի Արատես։🙋🙋🙋🙋🙋😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով