Բնագիտության հաշվետություն 2022

1.Բլոգում տեղադրել բնագիտության բաժնի հղումը

https://evahayrapetyan.edublogs.org/category/%d5%a2%d5%b6%d5%a1%d5%a3%d5%ab%d5%bf%d5%b8%d6%82%d5%a9%d5%b5%d5%b8%d6%82%d5%b6/

2.Առանձնացնել այն նախագծերը, որին մասնակցել ես, ինչ կուզենայիր ավելացնել։

Ես մասնակցել եմ <Անթափոն Կենցաղ> նախագծին։

3.Մեր քննարկված ուսումնական նյութերից, որն էր ավելի հետաքրքիր, որն էր ավելի դժվար, որը`հեշտ։ Ինչ թեմաներ կուզենայիր լիներ , որ չկա։ Տեղադրիր այն ուսումնական նյութերի հղումները, որոնց առաջադրանքները կատարել ես։

Բակտերյաներ և սնկեր

Բույսերի կառուցվացքն ու կենսագրությունը

Գյուղատնտեսություն

4. Գործնական պարապմունքներից որին ես մասնակցել և ինչ ես սովորել։

Ես մասնակցել եմ <Ագարակ> գործնական աշխատանքին։ Այնտեղ մենք իմացել ենք ավելի լավ ընտանի կենդանիների մասին և տեսել ենք ինչպես է սիրամրգը բացում իր պոչը։

5. Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում։ Բեր օրինակներ։

Այո

Օրինակ՝ եթե դրսում աղբ տեսնեմ պետք է տանեմ գցեմ աղբամանը։

6. Քանի ֆլեշմոբի ես մասնակցել։

Բոլորին

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով